Metodologia.
Utilitzem un mètode pràctic, lògic i amb molt sentit comú, adaptant-nos al teu pressupost per aconseguir els objectius marcats.
No et presentarem grans informes, ho farem senzill perquè ens puguem posar en marxa el més aviat possible.
Cada empresa està formada per persones i les persones tenen necessitats diferents. Nosaltres som flexibles i ens adaptem, sempre i quan estigui a les nostres mans. Podem treballar a l’empresa del client, des de la nostra oficina, també podem fixar consultes telefòniques, consultes per email, fixar reunions periòdiques etc…
Digna’ns les teves necessitats i segur que trobem una solució
Com treballem:
1ª Fase: Reunió Inicial amb el client:
On es definiran els objectius
Les necessitats i kpi’s
Pressupost i recursos humans per dur a terme el projecte
Veure quines accions s’estan duent a terme
Recopilació de dades
2ª Fase: Estudi i avaluació
Segona reunió
Reunió presentació del projecte
Propostes de millora
Definició de pla d’accions i objectius
Aprovació de projecte
3ª Mans a l’obra
Ens posem a treballar sobre els objectius marcats segons el pla d’accions